Koh Phangan

Nu mina vanner mar vi antligen som vi fortjanar. Det vill saga helt fantastiskt. Kom till Koh Phangan igar och anlande till vara bungalows som lag 10 meter fran havet. Lagg till hangmattor och pool och inse sedan vilken mysmin det ar i alla vara ansikten nu. Simply fantastic. Vi har slagit folje med tva stockholmsgrabbar som vi traffade pa Phi Phi och som ar javligt slappa och skona.

Den 19e ar det fullmoonparty och det ar mainevent for dagarna har. Manga vi snackat med sager att dagarna innan det ska vara battre, sa vi far val helt enkelt se. Antligen ar alla friska har i magsjukornas mecka, sa nu ar det tankt att det ska koras.

Vi var ut pa en liten fisketur pa Phi Phi. Nagot som jag (Rikard) sett fram emot mycket. Vi hade en grym dagen ute pa vattnet med perfekt vader och en riktigt haftig snorklingstur mitt bland ett stim tigerfiskar. MEN! Vi fick inte en enda fisk vard att namna, sa vi har sagt att det ar aktuellt med en till tur.

Nu ska jag lagga mig i poolen en stund tills resten av ligan vaknar.

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Aowa

Meeen va skönt Sebbe! Klart ni ska fiska en dag till, tur ni inte blev sjösjuk som vi blev när vi fiskade i Phuket. Pappa Jojja är i Ljusnan idag ang sitt jobb. Ta det lugnt o ha så kul på PARTYT. Kram

2011-03-16 @ 10:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0